Nieuwe makers presenteerden hun werk

28 juni was een bomvolle Flevolab dag!

In de ochtend vond de allereerste drukbezochte editie plaats van het Cultureel Flevocafé, een idee van trainee Toa Maes uit de Flevolab werkplaats Zakelijk leiders. De bijeenkomst vond plaats bij Vis à Vis. Mascha Selhorst, Hoofd Commerciële Zaken bij het theatergezelschap, gaf een rondleiding en presenteerde een keynote over hoe je een zo groot mogelijk publiek bereikt. Aan de hand van concrete voorbeelden vanuit de dagelijkse praktijk, liet ze zien hoe je kunt overtuigen met de zeven beïnvloedingsprincipes van Robert Cialdini. Daarna gingen de aanwezigen zakelijk leiders (in spé) met elkaar in gesprek en was er voor de zakelijk trainees de kans om een vraagstuk voor te leggen aan ervaren zakelijk leiders.

In de middag presenteerden Flevolab Nieuwe makers Cox Jansen, Storm Vogel, Dennis van Tilburg, Goretti Pombo, Femke Ravensbergen en Rachel Refeal hun onderzoeksresultaten of eindconcepten op het Almeerderstrand. Flevolab verzorgde een begeleide wandeling langs de presentaties van deze makers. Het was een prachtige en inspirerende dag op het Almeerderstrand! Bekijk hieronder een paar impressies en check ons Instagram account voor meer.

De werkplaats Nieuwe makers wordt gecoördineerd door Flevolab partner 2turvenhoog.